سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از کوله پشتی اسکی بک کانتری

نوشته امیلی هالبلید

تاریخ انتشار: 4 ژانویه 2019

0 نظر

اگر اسکی باز هستید و به فکر دور شدن از پاتوق معمول خود و رفتن به قلمروی ناشناخته در این فصل هستید، باید مطمئن شوید که نه تنها تمام وسایل مناسب مورد نیاز را دارید، بلکه یک بسته بادوام برای حمل و نقل نیز دارید. همه چیز با تو. کوله پشتی های اسکی بک کانتری در اندازه ها و سبک های مختلفی تولید می شوند، به این معنی که گزینه های زیادی برای نیازهای شما وجود دارد. با این حال، وقتی نوبت به انتخاب یکی برای خود می رسد، عناصر زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

 

ممکن است از خود بپرسید: "چرا نمی توانم از کوله پشتی پیاده روی که از قبل در دست دارم استفاده کنم؟" به هر حال، چرا روی چیزی سرمایه گذاری کنید، چه رسد به یک کیف، که فقط برای یک ورزش خاص استفاده می کنید؟ با این حال، داشتن بسته ای که برای استفاده در کشور طراحی شده است، مزایای زیادی دارد. این نه تنها گشت و گذار شما را آسان می کند و وسایل شما را در شکل بهتری نگه می دارد، بلکه در برخی موارد می تواند به طور بالقوه نجات دهنده باشد.کوله پشتی کوهنوردی 

 

 

ویژگی های کوله پشتی اسکی بک کانتری

کوله پشتی هایی با هدف خاص از اسکی در بک کانتری شامل بسیاری از ویژگی های مفید و عناصر ایمنی هستند که نه تنها راحت هستند بلکه می توانند شما را ایمن نگه دارند. یکی از جنبه‌هایی که مفید است این است که به شما اجازه می‌دهند تا زمانی که از اسکی خود استفاده نمی‌کنید به راحتی آن‌ها را بر روی پشت خود حمل کنید تا مجبور نباشید آنها را به طرز ناخوشایندی همه جا حمل کنید. بسته‌های اسکی برتر همچنین دارای مکان‌هایی برای نگهداری و حمل لوازم جانبی دیگر مانند میله‌ها، کلاه ایمنی، عینک‌های ایمنی و سایر ابزارها هستند که در غیر این صورت ممکن است نگهداری ایمن در یک کوله پشتی معمولی سخت باشد. آنها حتی دارای محفظه های خاصی هستند که به شما امکان دسترسی آسان به تجهیزات ایمنی بهمن را در مواقع اضطراری می دهد. برخی از بسته‌های اسکی بک‌کانتری نیز دارای ذخیره‌سازی جداگانه برای بسته‌های آبرسانی هستند تا بتوانید در حین بیرون رفتن به راحتی به آب دسترسی داشته باشید. حتی زمانی که هوا سرد است، در اطراف کوه‌ها پیاده‌روی می‌کنید، به خصوص با تمام دستکش‌ها، چکمه‌ها و شلوارهای برفی خود، بنابراین بسیار مهم است که هیدراته بمانید.

 

چه چیزی را بسته بندی کنیم

قبل از انتخاب یک کوله پشتی، مهم است که لیستی از تمام وسایل ضروری که می خواهید بسته بندی کنید تهیه کنید تا مطمئن شوید که چیزی را انتخاب می کنید که بتواند همه چیز مورد نیاز خود را در خود ذخیره کند و به شما امکان حمل راحت آن را بدهد. . در اینجا برخی از مواردی است که می خواهید در نظر بگیرید.

 

 

 

تجهیزات اسکی بدیهی است که شما باید تمام تجهیزات اسکی خود را همراه داشته باشید، بنابراین مهم است که یک کوله پشتی داشته باشید که دارای محفظه هایی برای اسکی، میله ها و کلاه ایمنی شما باشد تا حمل آنها را آسان تر کند. بسیاری از بسته‌های بک کانتری دارای کیسه‌های عینکی هستند که به شما اطمینان می‌دهد که عینک‌های اسکی شما در زمانی که آنها را در کوه استفاده نمی‌کنید، ایمن می‌مانند.

 

 

 

بیل ها و کاوشگرها اینها برای سفرهای خارج از کشور ضروری هستند زیرا به شما امکان می دهند در صورت سقوط بهمن ایمن بمانید. بسیاری از کیف های کوله پشتی اسکی دارای محفظه های خاصی برای این ابزار هستند که به شما امکان می دهد به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

 

بیکن این یکی دیگر از محصولات ضروری برای ایمنی است. بیکن ها در مواقع اضطراری یک سیگنال ارسال می کنند، بنابراین مطمئن شوید که یک سیگنال را به همراه داشته باشید. آنها نسبتاً کوچک هستند و فضای زیادی را در بسته شما اشغال نمی کنند، اما باید مطمئن شوید که آن را در جایی نگه دارید که بتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

 

 

 

پوسته اسکی یکی دیگر از موارد واضح است، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که پوسته های اسکی خود را در کنار خود داشته باشید تا بتوانید بدون مشکل در سربالایی پیاده روی کنید.

 

ناوبری فرض نکنید که خدمات تلفنی دارید. مطمئن شوید که یک قطب نما و نقشه بردارید. GPS یک گزینه دیگر است، اما داشتن یک نقشه کاغذی در صورت تمام شدن باتری ها هرگز بد نیست.

 

روشنایی مطمئن شوید که یک چراغ قوه یا چراغ جلو همراه با باتری های اضافی داشته باشید، در صورتی که در تاریکی گیر کردید.

 

لوازم کمک های اولیه در صورت آسیب، یک کیت کمک های اولیه کوچک می تواند مفید باشد. می‌توانید لوازم خود را جمع‌آوری کنید یا یک کیت که از قبل با هم تهیه شده است بخرید.

 

ابزار / کیت تعمیر یک چاقوی ارتشی چند ابزاری یا سوئیسی به راحتی قابل حمل است و برای تعمیرات در محل اسکی یا سایر تجهیزات عالی است.

 

غذا و هیدراتاسیون و البته، باید مطمئن باشید که غذا و آب را با خود می آورید - نه تنها برای زمان برنامه ریزی شده که بیرون هستید، بلکه در صورتی که به هر دلیلی سرگردان شوید. اگر جا دارید، یک روز غذای اضافی و یک بطری آب اضافی همراه داشته باشید.

کوله پشتی کوهنوردی استوک

 

کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران

 

بهترین کوله پشتی کوهنوردی

 

کوله پشتی

 

قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه

 

کوله پشتی کوهنوردی ترب

 

کوله پشتی کوهنوردی کودک

 

کوله پشتی کوهنوردی امریکایی